Podziel się wrażeniami!
Witam to mój pierwszy post i temat, jestem całkowicie "zielony" w temacie fotografii i poszukuję słownika terminów fotograficznych w formacie tekstowym (pdf, txt lub innym) żeby można było go sobie wydrukować i studiować w wolnych chwilach, kiedy nie mam dostępu do netu, lub w plenerze podczas robienia zdjęć. Z gory dziękuję za pomoc
A nie latwiej wklepac to co napisales w GOOGLE ja w w 10 sekund znalazlem ponad 10 stron gdzie to jest opisane troche wysilku jeszcze nikomu nie zaszkodzilo
krwiopijca4 napisał(a):
A nie latwiej wklepac to co napisales w GOOGLE ja w w 10 sekund znalazlem ponad 10 stron gdzie to jest opisane troche wysilku jeszcze nikomu nie zaszkodzilo
Szanowny kolego nikt tu sie nie wyżywa a troche pracy i wysilku nikomu nie zaszkodzilo a po drugie to wcale nie jest trudne i tak skomplikowane zeby to sobie przygotowac tak jak chciales w wersji do druku czy na Aiphona
krwiopijca4 napisał(a):
Szanowny kolego nikt tu sie nie wyżywa a troche pracy i wysilku nikomu nie zaszkodzilo a po drugie to wcale nie jest trudne i tak skomplikowane zeby to sobie przygotowac tak jak chciales w wersji do druku czy na Aiphona
kris napisał(a):
krwiopijca4 napisał(a):
niestety ale zgadzam się
forum to nie miejsce, w którym się spełnia zachcianki....
najpierw instrukcja, potem Google, a dopiero potem Forum.....
trochę więcej własnego wkładu
diegoboss napisał(a):
A tak na poważnie jak ktoś się was pyta o godzinę to też go odsyłacie do teorii budowy zegara słonecznego?
zorki napisał(a):
diegoboss napisał(a):
A tak na poważnie jak ktoś się was pyta o godzinę to też go odsyłacie do teorii budowy zegara słonecznego?
Nietrafione porównanie, owszem w tym wypadku odsyłamy do teorii budowy zegara słonecznego, bo widzimy że masz na ręce sprawny zegarek kwarcowy, w dodatku sterowany radiem, czyli Google :smileytwisted:
diegoboss napisał(a):
"koledzy"