Podziel się wrażeniami!
Przymierzam się do kupna laptopa i jestem zainteresowany modelem VGN FW 41E polecacie ten sprzęt? czy może wybrać inny model? Chciałbym aby cena nie przekroczyła 4000zł.
P.S. Głownie laptop jest mi potrzebny do przerabiania zdjęć no i wiadomo jakiś "lepszych" gier
15,5" - EB4Z1E
17,3" - EC4M1E
Oba modele mają wydajną kartę graficzną i procesor (czyli to co jest potrzebne do grania w nowe gry, ale i szybkiej codziennej pracy). Na większym przyjemniej się ogląda filmy i przegląda internet, mniejszy jest bardziej mobilny i także tańszy. EC4 ma również 2 dyski twarde o łącznej pojemności 1000 GB.
Witam wszystkich!
Przymierzam się do zakupu laptopa i bardzo spodobały mi się Sony Vaio, lecz nie wiem kompletnie na jaki laptop się zdecydować. Potrzebny mi on głównie do pracy przy grafice- jestem studentką architektury. Jednakże słabo się znam na technicznej stronie lapków. Wystarczy ok 15", ponieważ rozważam kupno dodatkowego monitora. Co moglibyście mi polecić? Moje fundusze to ok. 4000 zł.
Witam
moja prośba o porade jest prawie taka sama jak użytkowniczki klementyna91 ,
również poszukuje lapka m.in do obróbki foto + codzienne użytkowanie
chodź w moim przypadku, szukam tak m.in do ceny 2k
klementyna91, F22L1E - matowa Matryca FullHD, wydajny procesor Intel i5 + dobra karta graficzna, która ma właśnie optymalizację pod obróbkę grafiki, projektów 3D, filmów itp. Poza tym ma podświetlaną klawiaturę, odtwarzacz Blu-ray i gniazdo USB 3.0 - czyli jak najbardziej dopasowany do Twoich potrzeb (i budżetu - 3999,-) oraz posiadający wszystkie nowości.
PriQso, ceny nowych VAIO zaczynają się od 2599,- więc jedyne co to mogę polecić jakiś model z drugiej ręki, np. serię FW - http://allegro.pl/sony-vaio-vgn-fw51jf-uzywany-przez-kobiete-i1802375694.html
hmm, a możę powiedz która seria najbardziej nadawała by sie do moich potrzeb, a ja coś pokąbinuję
PriQso napisał(a):
hmm, a możę powiedz która seria najbardziej nadawała by sie do moich potrzeb, a ja coś pokąbinuję