annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Wij hebben een sony home cinema gekocht en willen de tv over de boxen laten spelen, hoe moeten we dat aansluiten. DVD lukt wel, maar de tv niet.

profile.country.nl_NL.title
Heinie58
Bezoeker

Wij hebben een sony home cinema gekocht en willen de tv over de boxen laten spelen, hoe moeten we dat aansluiten. DVD lukt wel, maar de tv niet.

Wij hebben een home cinema gekocht, dvd afspelen gaat goed, maar we willen de tv ook over de boxen laten spelen.

Kan iemand vertellen hoe dat moet.

13 ANTWOORDEN 13
profile.country.nl_NL.title
fosters40
Bezoeker

Als je via een provider een HD mediabox hebt, kan je een HDMI kabel vanaf je mediabox in je home cinema set steken en via je home cinema set een HDMI kabel naar je TV. Bij mij werkt het feilloos.

profile.country.nl_NL.title
hanssie63
Bezoeker

Ik had al een oudere Sony DAV-DZ110 home set en nu een nieuwe Sony Bravia 32EX500.

Bij mijn oude tv ging het gewoon goed via een scart maar met de Bravia krijg geen Tv geluid via de home set.

De rest gaat goed.

Heb wel een digitaal kastje van XMS.

5 Mei antwoord van Sony:

Naar aanleiding van uw schrijven op 4 mei 2011, danken wij u voor uw contact met Sony Nederland.

Wij willen u het volgende informeren, het is niet mogelijk om via de KDL-32EX500 via de DAV-DZ110 te laten lopen.
Er zitten geen ingangen op dit apparaat, dus wij dienen u helaas te informeren dat het niet gaat werken.

Indien u naar aanleiding van bovenstaande reactie nog vragen heeft, kunt u contact opnemen met het Consumenten Informatie Centrum.
Onze medewerkers zijn te bereiken op werkdagen van 8.30 uur tot 17.00 uur op telefoonnummer 020-6581888.

Balen dus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het is me toch gelukt!

Tulip kabeltje van TV naar Homecinemaset(line in).

TV op geluid via speakerset zetten bij instellingen geluid.

En homecinemaset op line in zetten.

Soms moet je de TV nog even op de goede ingang weer zetten bv hdmi 1.

Maar het werkt.:smileyhappy::smileylaugh:

Message was edited by: hanssie63

Message was edited by: hanssie63

profile.country.NL.title
The-Hat
Nieuw

Beste Allen:

Tip voor de volgende aansluitingen:

1. Tv heeft HDMI in en Surround heeft HDMI out en Optisch in (digitaal kabeltje, te halen bij elke audio winkel) - gebruik het via Optisch. - sluit een optische kabel aan en zet de TV bij geluids instellingen op Audio systeem.

2. Uw tv heeft HDMI 1 (ARC (AUDIO RETURN CHANNEL) en uw Surround systeem heeft HDMI out en optisch in - sluit aan via Optisch

3. Uw tv heeft HDMI 1 (ARC) en uw Surround heeft HDMI Out (ARC) - sluit aan via HDMI (min versie 1.3)

4 Uw TV een/of surround syteem heeft geen HMDI - sluit aan via scart AV1 of audio (rood-wit) kabel

Overigens kunt u als u nog een digitaal kastje heeft, alles via optisch of scart via het surround systeem laten lopen.

hopelijk zijn dit genoeg tips.

Greetz,

Ghost

profile.country.nl_NL.title
gezondverstand
Bezoeker

koop een scartadapter en het werkt

Jeannette

Message was edited by: Hans_Klis