annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Wij hebben een sony home cinema gekocht en willen de tv over de boxen laten spelen, hoe moeten we dat aansluiten. DVD lukt wel, maar de tv niet.

profile.country.nl_NL.title
Heinie58
Bezoeker

Wij hebben een sony home cinema gekocht en willen de tv over de boxen laten spelen, hoe moeten we dat aansluiten. DVD lukt wel, maar de tv niet.

Wij hebben een home cinema gekocht, dvd afspelen gaat goed, maar we willen de tv ook over de boxen laten spelen.

Kan iemand vertellen hoe dat moet.

13 ANTWOORDEN 13
profile.country.nl_NL.title
Marc_Jac
Bezoeker

Geachte Heinie58,

Welkom op het Nederlandse Sony forum.

Hierbij willen wij u adviseren, als u het geluid van de TV uitzendingen over de boxen wilt, om een optische kabel te gebruiken van de TV out naar de optical in van uw home cinema set.

Vriendelijke groet,

Marc

Sony Medewerker.

profile.country.nl_NL.title
m.kuiper13
Bezoeker

ook met opticalkabels , lukt het niet

en Nu??

profile.country.nl_NL.title
KridTrebla
Bezoeker

Dit komt me bekend voor. Heb ik ook, meerdere mensen. Zie ook de discussie verderop:

Geen geluid via TV (NX700) uit BDV-F700 audio systeem

Het systeem wist bij mij (zoveelste zoektocht en poging) te melden dat er een communicatiefout zat tussen de Sony Bravia tv en de Sony Bravia home cinema blue ray set.

Zou het liggen aan het ARC (Audio Return Channel) via de HDMI?

Lijkt me dat Sony hier een software update aan kan wijden.

profile.country.nl_NL.title
romano99
Bezoeker

he hallo,ik weet niet of je digitaal kijkt bv ziggo of wat anders ik heb hetzelfde probleem gehad met de bvd-f500 met een tv van phillips.ik heb een scartkabel met 3 uitgangen(rood,geel,wit) gekocht en heb deze op de 2e uitgang van het digitale kastje gedaan en dan naar de bvd-f500 en jahoor na 4dagen eindelijk geluid.misschien heb je hier wat aan gr

profile.country.nl_NL.title
pekeure
Bezoeker

tulpstekker rood/wit van tv naar set

profile.country.nl_NL.title
aletife
Bezoeker

Hoi Hennie,

Dat hadden we ook gehad,

maar ik had het opgelost door naar de geluidsinstellingen van mijn homecinema te kijken, en daar de uitgang van hdmi te activeren en/of een paar andere opties verandert daarin. Nu heb ik wel geluid van de tv over de boxen, alleen loopt beeld en geluid niet helemaal synchroom

profile.country.nl_NL.title
Stellatje
Bezoeker

Ik heb hetzelfde probleem. Een Home Cinema BDV F700 aangeschaft en aangesloten op mijn Bravia TV. Dvd doet het prima, maar krijg geen TV geluid over de boxen. HDMI 1.4 kabel, digitale optische kabel (ook alweer 100 euro aan uitgegeven), maar krijg het niet aan de praat. Alle instellingen staat goed.

profile.country.nl_NL.title
Robsr.
Nieuw

Wij hebben sinds kort een Sony tv en een Sont home cinema gekocht. Digitale TV van Ziggo met CAM module er in gestopt. Na veel problemen eindelijk gelukt om alle digitale zenders te ontvangen. Nu wil ik het geluid van de TV over de home cinemaset laten spelen. Bij analoge zenders is dat geen probleem, maar als ik overschakel naar een digitale zender, dan komt er geen geluid meer uit. Als ik de cinemaset uitzet, dan komt het geluid uit de TV. Mijn vraag is natuurlijk welke van de vele instellingen moet ik zetten om het geluid direct uit de cinemaset te laten komen?

profile.country.nl_NL.title
alheink
Nieuw

Ook ik had hetzelfde probleem. Ik heb het als volgt opgelost: het geluid van de tv met de afstandsbediening van de tv op nul zetten. Daarna met de afstandsbediening van de home cinema gebruiken. Toen had ik he geluid over de speakers van de home cinema.