anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Problem ze sterownikami i programami vaio po zmianie systemu z Vista na 7 model FW21Z

profile.country.pl_PL.title
krzysiekM1111
Początkujący

Problem ze sterownikami i programami vaio po zmianie systemu z Vista na 7 model FW21Z

Witam tak jak w temacie mam problem ze sterownikami i programami vaio po reinstalacji systemu z WinVisty na Win7  jestem początkującym posiaddaczem więc jestem mało obyty w wiedzę na temat tego modelu, format zrobił mi znajomy. Wracając do problemu przed usunięciem Visty miałem bd. programów firmy vaio a teraz nie posiadam ani jednego nie wiem czy zostały usunięte wraz z systemem ale gdy przeglądałem dysk twardy natknąłem się na folder o nazwie windows.old i tam znalazłem wszystkie stare pliki i programy które wcześniej były zainstalowane ale niestety żadne z nich nie chce działać ale mało tego na npteboku są przyciski takie jak regulacja głośności,play/pauza,stop,wstecz(win  mediaplayer) oraz przyciski S1i AV MODE i one również nie działają, podobny przypadek dotyczy się kamerki i mikrofonu. Są również problemy z dzwiekiem przy najwyższym poziomie głosu gośniki wydobywaja strasznie skrzypiący dźwięk, nie wiem czy jest to wina sterowników. W opcjach zasilania zniknęła mi opcja vaio optymizet(nie jestem pewien czy to ta nazwa) korzystłem  z tej opcj bo bateria bd. wytrzymywała bez zasilania. Jest też problem z samym systemem, otóż pokazuje mi że brakuje sterownika a ja nawet nie wiem do czego bo sprzet w tej opcji nie jest nazwany wyśfietla mi informację taką: Urządzenie podstawowe urządzenie systemowe nie ma sterownika, więc przeszedłem do menadżera urządzeń aby sprawdzić sterowniki do tego urządzenia w opcji inne urządzenia była ikonka z wykrzyknikiem, dałem więc poszukiwanie sterownika system jednak nie mógł jej znaleść więc wszedłem w właściwości a w nich komunikat: Sterowniki tego urządzenia nie są zainst