annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony BDV-E970 en 3D films

profile.country.nl_NL.title
michael2716
Bezoeker

Sony BDV-E970 en 3D films

Ik heb de 3D film Alice in Wonderland gekocht en wilde de film afspelen met de Sony Home Theatre System BDV-E970W. Toen ik de Blue-ray in de speler deed, kreeg ik de melding dat de speler geen 3d afspeelapparaat is. Volgens specificaties van Sony zou deze HTS 3D moeten kunnen afspelen. Wie heeft er eerder een 3d film afgespeeld met de BDV-E970? Wat zijn de ervaringen op dit gebied?

1 ANTWOORD 1
profile.country.nl_NL.title
Jolin_K
Bezoeker

Goedendag Michael2716, allereerst welkom op het Nederlanse Sony Forum, aangezien ik zie dat er geen gebruikersreacties zijn geplaatst op uw vraag zou ik alsnog graag wat belangrijke informatie willen delen, gezien de datum van uw post ga ik er niet vanuit dat het probleem nog speelt maar mischien kan dit ook handig zijn voor eventuele andere gebruikers.

De BDV-E970 is een 3d-Ready bluray speler, dit houd in dat hij vanuit de verpakking (destijds) nog geen software aan boord heeft gehad om de 3d bluray films af te kunnen spelen. Hiervoor is het nodig om een Firmware update uit te voeren welke dit wel mogelijk maakt.

Vanaf versie M04.R.787 is de 3d Bluray functie dan ook mogelijk om af te spelen.

Om uw bluray speler te voorzien van de laatste software kunt u ten alle tijden terecht op de volgende webpagina:

http://www.sony.nl/support/nl/product/BDV-E970W/downloads/BDV_3G_v787

Tevens is het ook mogelijk om de update vanaf de Bluray speler zelf uit te voeren mits deze is aangesloten op het internet.

Ik hoop dat het probleem van destijds al verholpen is, of anders via bovenstaande informatie alsnog bij te kunnen dragen aan de juiste oplossing.

Met vriendelijke groet,

Jolin_K

Sony Medewerker