annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Kan BDP-S185 .vob bestanden van USB-stick afspelen

profile.country.nl_NL.title
loekverhees
Bezoeker

Kan BDP-S185 .vob bestanden van USB-stick afspelen

Hallo, ik vroeg me af of de BDP-S185 .vob bestanden vanuit een USB flashdrive kon afspelen. Als dat kan, kan dit dan ook als deze .vob bestanden in een DVD-Video map staan (op de USB flashdrive)?

Tags (3)
4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
The-Hat
Nieuw

Beste Loek Verhees,

Bedankt voor het plaatsen van uw vraag op het Sony Forum, ik zou u betreft uw vraag graag verwijzen naar de link die hieronder staat; hier staan alle specificaties van uw Blu Ray speler;

http://www.sony.nl/support/nl/product/BDP-S185/specifications

Zoals u ziet, staat *.vob files er niet tussen, dus helaas dient u deze te branden als een DVD op een DVD-R en dan te laten afspelen in de blu-ray speler..

Succes.


Groet, The Hat

profile.country.nl_NL.title
loekverhees
Bezoeker

Oké, bedankt. Ik was vergeten te melden dat ik die pagina inderdaad gezien had, excuses. Maar het komt vaak voor dat die specificaties niet helemaal kloppen. Ik weet toevallig dat bij de specificaties van een bepaalde Philips Blu-Ray speler ook niet vermeld stond dat die .vob bestanden van USB kan lezen. Maar nadat dit getest was door een aantal leden bleek dit toch te gaan. Ik hoopte dat dit bij dit Sony model misschien ook zo zou zijn. Weet u misschien of dit ook echt getest is?

profile.country.NL.title
The-Hat
Nieuw

Oh dat is okeej hoor, helaas kan ik niet 100% garanderen of dit getest is, zelf ga ik over 1.5 a 2 maanden een Sony TV en Blu-Ray speler kopen, dus dan ga ik dat zelf ook testen.. Ik zie bij de specs. wel dat hij NTFS accepteerd, waardoor je bestanden groter dan 4GB erop kan zetten, maar garanderen kan ik en sony het dus niet. ze garanderen de bestanden alleen die bij de specs. staan. Zodra ik meer weet, laat ik u het weten.

Groet, The Hat.

profile.country.nl_NL.title
loekverhees
Bezoeker

Oké, bedankt alvast!