annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Ik kan welke disc ook proberen, maar steeds is het antwoord disc error

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
Corneliseb
Bezoeker

Ik kan welke disc ook proberen, maar steeds is het antwoord disc error

Wat is hier de oorzaak van?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste Corneliseb,

Welkom op het Sony forum.

U vertelt niet over welk model het gaat

Maar dit zalsiets te maken hebben met laser die de disk niet kan lezen.

Afhankelijk van uw wensen en leeftijd van het toestel kunt u besluiten om het ter reparatie aan te bieden bij een erkendeservicepartner.

De informatie vindt u op onze support website via www.sony.nl/support, of contact ons consumenten informatie centrum via 020-6581888

Ik hoop dat u hiermee verder komt.

Met vriendelijke groet

hans klis

Sony medewerker

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste Corneliseb,

Welkom op het Sony forum.

U vertelt niet over welk model het gaat

Maar dit zalsiets te maken hebben met laser die de disk niet kan lezen.

Afhankelijk van uw wensen en leeftijd van het toestel kunt u besluiten om het ter reparatie aan te bieden bij een erkendeservicepartner.

De informatie vindt u op onze support website via www.sony.nl/support, of contact ons consumenten informatie centrum via 020-6581888

Ik hoop dat u hiermee verder komt.

Met vriendelijke groet

hans klis

Sony medewerker

profile.country.nl_NL.title
Corneliseb
Bezoeker

Geachte heer Klis,

Nogmaals het zelfde probleem. Het is een RDR-GX3. Ik weet niet meer wanneer gekocht 2003 denk, maar het apparaat is bijna nooit beter gezegd nooit eerder gebruikt. Ik kan dus wel alle schijven afspelen en na proberen en proberen heb ik zelf twee schijven kunnen formateren en beschrijven en afspelen. Maar in 99 van de 100 maal krijg ik of de mededeling dit is geen recordable disc of cannot format this disc. Het zijn nieuwe discs TDK DVD+RW 4x of TDK DVD+RW 8x. Als ik laatste plaats begint even (een flits van formateren is te zien) het formateren maar dan verschijnt de mededeling cannot format this disc.

Zijn deze discs niet geschikt? Welke discs beveelt Sony aan voor dit apparaat. Het apparaat is weliswaar in 2003 of zo gekocht maar niet of nauwelijks gebruikt het Sony lnummer is 2056628