annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Ik kan geen AVCHD bestanden vanaf een harde schijf via de Blu Ray speler afspelen!

profile.country.nl_NL.title
go0605
Bezoeker

Ik kan geen AVCHD bestanden vanaf een harde schijf via de Blu Ray speler afspelen!

Ik sla mijn Full HD filmpjes, geschoten met de Sony HDR-SR10, altijd op een externe harde schijf op zodat ik weer gewoon opnieuw kan gaan filmen.So far so good.
Nu komt het probleem! Ik wil de filmpjes met behoud van de volledige kwaliteit vanaf de externe harde schijf via de Blu Ray speler op mijn TV afspelen. Als ik de externe harde schijf op de Blu Ray speler aansluit ziet deze wel de AVCHD map met daarin de BDMV map en daarbinnen weer 3 mappen (waaronder stream) die volgens de speler allemaal leeg zijn (maar wat NIET het geval is!) en vervolgens dus niets afspeelt.
Als ik de videocamera waarmee ik de AVCHD (Full HD) bstanden gefilmd heb echter aansluit op de blu ray speler via de usb poort ziet die ook de AVCHD map en als ik die dan aanklik speelt die gelijk de
opgenomen beelden af en gaat die NIET door naar de BDMV map enz, enz zoals hierboven staat.


Om het raadsel nog completer te maken.....als ik het AVCHD mapje van mijn externe harde schijf terugzet op de videocamera en die weer aansluit op de speler dan speelt die ze wel weer gewoon af. Dit geeft mij het gevoel dat het waarschijnlijk een onbenullig software dingetje is wat wellicht ontbreekt op de externe harde schijf of zo en dat het dan wel zou moeten lukken. Immers, de camera is eigenlijk ook niets anders dan een harde schijf met wat software, toch?

Heeft iemand voor mij het antwoord op dit raadsel?

P.s. ik heb het met een tweetal spelers geprobeerd te weten de BDPS280B en de BDPS480B maar beiden leverde het zelfde probleem op.

Wie helpt me verder???
Alvast bedankt voor de moeite!

Groeten Louis
0 ANTWOORDEN 0