Deel jouw ervaring!
Als ik met mijn kersverse A35 video opneem, is in een stille omgeving een continue, zacht, krakend geluid uit de camera te horen (wordt ook door de ingebouwde mic opgenomen). Ik neem een stilleven op; er verandert dus niets in beeld, ook niet het licht. Geluid van AF is duidelijk anders en niet continue. Geluid blijft hetzelfde als onderwerp of camera beweegt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Beste A35 gebruiker,
Zojuist uw voorbeeld beluisterd. Het lijkt er in 1e instantie op, dat het de steady shot unit is die in werking is.
U kunt dit testen door de steady shot unit uit te schakelen.
Overigens is het wel, dat wanneer er in een stille omgeving wordt gefilmd, de camera de microfoon maximaal "open gooit" om geluid te vinden. Dit kan als resultaat geven dat er ongewenste geluiden worden opgenomen.
Met vriendelijke groet,
Joost van der Mast
Beste hr/mevr A35-gebruiker,
Welkom op het Sony Forum.
Het verschijnsel wat u omschrijft is ons niet direct bekend.
Alvorens u verder te adviseren hebben wij navraag gedaan bij Alpha/NEX Sony support.afdeling EU.
Mocht u dezelfde vraag nog bij andere Sony contactmogelijkheden in navraag hebben, dan horen wij dat graag.
Op het Forum kunnen wij niet u prive gegevens inzien.
Wij hopen u spoedig nader te informeren.
Met vriendelijke groet,
Hans_Klis
Soy medewerker
Beste A35 gebruiker,
Zojuist uw voorbeeld beluisterd. Het lijkt er in 1e instantie op, dat het de steady shot unit is die in werking is.
U kunt dit testen door de steady shot unit uit te schakelen.
Overigens is het wel, dat wanneer er in een stille omgeving wordt gefilmd, de camera de microfoon maximaal "open gooit" om geluid te vinden. Dit kan als resultaat geven dat er ongewenste geluiden worden opgenomen.
Met vriendelijke groet,
Joost van der Mast