annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Videoprobleem A7IV

profile.country.NL.title
Chanine
Ontdekker

Videoprobleem A7IV

 Hallo, Ik heb onlangs een nieuwe SONY A7IV gekocht en ben zeer tevreden over de beeldkwaliteit. Ik heb echter een probleem met de video. Wanneer ik video opneem in 4K-formaat, bevriest de camera vaak. Ik heb geprobeerd verschillende instellingen te wijzigen, maar het probleem is niet opgelost. Heeft een van jullie met een soortgelijk probleem te maken gehad? Zo ja, hoe heb je het opgelost? Bedankt voor de hulp.

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Gaston
Nieuw

Wat voor SD kaart(en) gebruik je. Voor 4K heb je eigenlijk V90 nodig (V60 gaat ook wel voor bepaalde formaten). Misschien heb je het aanmaken van proxies ook aan staan. Het zou dan eventueel helpen om dit uit te zetten. 

profile.country.NL.title
Chanine
Ontdekker

Hallo allemaal, bedankt voor de hulp.

Ik heb mijn probleem met de video van mijn SONY A7IV opgelost.Uiteindelijk heb ik het probleem opgelost door de bitrate van de video te verlagen. De standaardbitrate voor 4K-video is 600 Mbps, maar ik heb deze verlaagd naar 300 Mbps.

Met deze lagere bitrate is het probleem met bevriezing opgelost. De videokwaliteit is nog steeds uitstekend, maar de camera is nu stabieler.

Ik hoop dat dit helpt voor anderen die met hetzelfde probleem te maken hebben.

Met vriendelijke groet,

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Hi @Chanine 
Fijn dat het nu werkt! Zou je graag toch een keer die hogere bitrates of een ander formaat willen gebruiken dan zou ik zeker zoals @Gaston al zei even checken of je geheugenkaarten daar geschikt voor zijn. Veel plezier verder met je A7IV!