annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

TOTAAL NIET TEVREDEN met de Sony service

profile.country.BE.title
marcvrijs
Nieuw

TOTAAL NIET TEVREDEN met de Sony service

Sinds jaar en dag een Sonyfanaat.
Maar wat er nu gebeurt zet een flinke kwauw in mijn Sonygevoel.
Op vrijdag 21 juni start onze KD-49X8309 vanzelf op en valt opnieuw uit na de marshmellows (vier draaiende bollen bij het opstarten). Dit gebeurt frequent. De TV start niet meer volledig op. Technische ondersteuning gezocht via de website van Sony en dit meerdere malen toegepast. Lukt niet.
Klantendienst bij de handelaar, op maandag 24 juni, waar wij de tv gekocht hebben die ons in verbinding stelt met Sony. 't Is te zeggen: VLS. Ik krijg een sms met een referentienummer en tevens dat ik 40 euro moet storten voor het aanmaken van een bestek. Doe ik dezelfde dag. 
Ik neem contact met VLS op vrijdag 28 juni en woensdag 3 juli waar ik (niet al te) vriendelijk de boodschap krijg dat men wacht op de boekhouding voordat de technische dienst kan in actie schieten. Wablief?
Daar bekijkt men dan of men een technicus langs stuurt of het toestel meeneemt. Wablief?
Over hoeveel weken gaat dit dan?
Neem op 3 juli contact met Sony ondersteuning die luistert naar mijn, hier beschreven, verhaal en zal contact opnemen met VLS.
Wij wachten nog steeds.

Straks zal de Tour de France afgelopen zijn zonder dat wij er één beeld van gezien hebben.
Dit is GEEN SERVICE, maar het aan het lijntje houden van een klant.

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Als ik het verhaal zo leest, is naar mijn idee het probleem VLS en niet Sony.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.BE.title
marcvrijs
Nieuw

Klopt. Maar Sony besteedt dit uit aan VLS.
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Je ben dus niet tevreden over de VLS service.

 

Hoop voor jullie dat de X8309c voor de start van de Tour de France gerepareerd weer terug bij jullie is.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.BE.title
Yapingdirk1
Nieuw

Zodat iedereen zijn paraplu kan opentrekken, daarmee is de klant niet geholpen. 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@Yapingdirk1  schreef:

Zodat iedereen zijn paraplu kan opentrekken, daarmee is de klant niet geholpen. 


@Yapingdirk1 waardevolle 1e bijdrage aan de Sony Community!!! 👍

Wat heeft dit met dit topic uit Juli 2019 te maken?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!