annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Tip voor Sony Consumenten Centrum mbt enquête na contact met medewerker

profile.country.NL.title
anjaspe38
Nieuw

Tip voor Sony Consumenten Centrum mbt enquête na contact met medewerker

Zojuist contact gehad met het Consumenten Center van Sony over de comptabiliteit van een Sony flitser met Sony fototoestel. Uitstekend te woord gestaan.

Gevraagd werd of ik wilde meedoen aan een korte enquête. De antwoorden moeten worden weergegeven dmv cijfers, van  1 - 10. Daarbij is niet duidelijk hoe je de 10 (tien) kan invoeren. Risico: druk je de 1 in dan zou dat een hele slechte beoordeling geven. Dat wil je vermijden; dan ga je voor de op één na beste, 9. Later toch een keer de combi 1+0 gedaan en inderdaad het werd als 10 verwerkt.

Dan: ook een vraag over de technische bekwaamheid van de medewerker. Dit was niet aan de orde en kon daarop geen antwoord geven. Het is misschien een idee om iets wat niet van toepassing is, te laten beoordelen met "0".

Gezien de uitstekende benadering van "mijn" medewerker, Omar, wilde ik hem op alle vragen een 10 toekennen, maar dat bleek niet mogelijk waardoor hij minder scoort.

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Omar is hier nagenoeg niet actief in de Sony Community, hij is meer actief op de Sony Facebook Community 

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!