annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony 77a80j en cashback claim afgewezen

profile.country.NL.title
Stefan2766
Nieuw

Sony 77a80j en cashback claim afgewezen

Tot gisteravond was ik zeer tevreden met Sony, nu ben ik uiterst teleurgesteld in Sony. Ik heb sinds circa 2 weken de Sony 77a80j thuis staan als opvolger van de Sony 65a1. Over de tv ben ik zeer tevreden wat een kwaliteit. Over Sony en hun cashback niet, op deze tv zit € 1.000 cashback. De tv gekocht tijdens de actie periode en daarna de cashback claim ingediend met de juiste gegevens en foto’s. Gisteravond kreeg ik reactie van Sony dat mijn claim is afgewezen, met de melding dat de aankoop nooit heeft plaatsgevonden. Daarnaast hebben zij medegedeeld dat ik officieel op hun zwarte lijst sta en krijg ik melding dat Sony fraudeleuze claims zeer serieus neemt en ernaar zal streven om gepaste juridische stappen te ondernemen. Toch heel vreemd deze gang van zaken omdat de tv gewoon hier staat. Ik de grote doos nog in de berging heb staan en ze helemaal niet de moeite hebben genomen om te bellen etc etc. Zijn er hier meer van deze klachten over Sony? De eerdere cashback van Sony voor de 65a1 ging trouwens prima. 

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Optie1: Neem telefonisch contact op met Sony; —> https://services.sony.nl/supportmvc/nl/contact/email?cam=true

 

Optie2: neem contact op met de winkel. Zij kunnen vaak helpen in deze. Zij kunnen contact opnemen of  via hun accountmanager aangeven dat het gaat om valide aankoop etc…. 

 

Vanuit gaande dat het gaat om valide aankoop bij aangesloten Sony dealer. Fabrikanten zijn door de jaren heen steeds strenger geworden met cashbacks. Er werd en nog steeds behoorlijk mee gefraudeerd. Kan zijn dat iemand op dit serie nummer al claim heeft gehad. Of iets anders gaande is. Dus advies neem contact op (telefonisch) met Sony en de winkel. Meestal wordt dit netjes gecorrigeerd. 

 

 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
Stefan2766
Nieuw

Dank. Ik heb inmiddels contact opgenomen met Sony. Afwachten maar.