annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Ps 4 store aanmelden sony ideal

OPGELOST
profile.country.NL.title
jarmoz_ultra
Nieuw

Ps 4 store aanmelden sony ideal

Hallo i have a little problem with my ps4 i trie to buy this game on the ps4 store with ideal normally i go instantly when i press ideal to bankchoises but now i have to go log in on my sony account first and when i do it says a problem has occured and it go's back to psn store anyone know what to do?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Dit is de Nederlandse Sony Electronics Community, met als voertaal Nederlands. De Playstation Community is een apart gedeelte.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Dit is de Nederlandse Sony Electronics Community, met als voertaal Nederlands. De Playstation Community is een apart gedeelte.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
boydstr
Ontdekker

Ik heb sinds een week soortgelijk probleem als ik nu een betalingsoptie kies kom ik op een pagina waar ik uit een aantal opties kan kiezen en dat was in het verleden altijd IDeal en dat werkte prima maar sinds de update reageert de IDeal optie niet er staat “IDeal word  ge initieert“ maar er gebeurt niets gisteren voor de zoveelste keer weer uitgeprobeerd en toen werkte het weer maar vandaag weer ellende mijn bank zegt dat er bij hun geen problemen zijn met IDeal en helpdesk van Sony zegt dat het aan mijn laatste IPhone update kan liggen want ik koop mijn games via de PSapp op mijn iPhone dus ik begrijp er niets meer van ik heb de PSstore app op advies van de Sony helpdesk gedelete en opnieuw geïnstalleerd maar dat hielp ook niet dus misschien is er iemand die hetzelfde probleem ervaart.

 

 

 

profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Zoals hierboven aangegeven heeft Playstation haar eigen communit. Advies om daar je vraag te stellen. Daar is meer kennis m.b.t. dit ondewerp 😉

 

Deze kun je hier vinden -->  Playstation Community

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
boydstr
Ontdekker

Ik begrijp best wel als iedereen zijn eigen voertaal gebruikt het nogal onoverzichtelijk kan worden maar het lijkt mij een kleine moeite mocht je de oplossing hebben om in dit geval in het Engels zijn vraag te beantwoorden ik zit met soortgelijk probleem en dat kan erg irritant zijn als van de een op de andere dag dingen niet meer werken en bij helpdesks van Sony of z.a in mijn geval

ABN-AMRO of Apple helpdesk wijzen naar elkaar maar je word niets wijzer.

Benzine19
Nieuw

ik heb et zelfde probleem

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@Benzine19  schreef:

ik heb et zelfde probleem


Dat heb je hier de oplossing gevonden!!!

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!