annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Kopiëren in PMH

profile.country.NL.title
mahendr51
Ontdekker

Kopiëren in PMH

Hallo,

 

Ik gebruik al enige tijd Play memories Home om mijn foto's in te laden en te bekijken. En tot nu toe bevalt dat redelijk. Wat ik echter niet begrijp -maar misschien zie ik iets over het hoofd- is hoe ik foto's in het programma kan kopiëren.

Ik wil wel eens een apart mapje aanmaken waarin ik speciale foto's verzamel. Maar ik zou willen dat ik die kan vullen met copy-paste, maar dat lijkt niet te kunnen. Je kan alleen maar de originele foto verplaatsen, waarna deze dus is verdwenen tussen de rest van de foto’s. Heel hinderlijk!

Je zou toch verwachten dat je met de rechtermuisknop op de foto kan gaan staan, en dan zou kunnen kopiëren, maar nee.

Tot nu toe open ik dan maar de foto, doe ik net alsof ik 'em aanpas, waarna ik hem met een aangepaste bestandsnaam kan opslaan. Daarna naar dat speciale mapje verplaatsen. Maar ik vind dat erg omslachtig, en ik kan bijna niet geloven dat er geen andere manier is om dit te doen.


Iemand een idee?

 

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
EVsony5
Lid

Goedendag,

 

Welkom op het Sony forum. Wellicht heeft een van onze experts een oplossing voor je. Zo niet, dan zal ik het intern voor je navragen. 

 


Groet,
Eva

profile.country.NL.title
mahendr51
Ontdekker

...of niemand heeft er last van, of niemand weet een oplossing? Ik blijf nieuwsgierig naar een oplossing.