annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Imaging edge mobile

profile.country.NL.title
vanrij57
Lid

Imaging edge mobile

Na vele en vele pogingen krijg ik het niet voor elkaar mijn iPhone 12 pro als afstandsbediening te gebruiken voor mijn a9M2. verbinden lukt wel ik heb een WiFi verbinding maar verder wil Imaging edge niet starten.

Het ziet de camera zegt verbonden te zijn (start knop is rood) maar kan de functies niet starten.

Tags (1)
4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
Noa_Sony
Lid

Beste @vanrij57 ,

 

Ik zal het intern voor je navragen. Misschien hebben onze online experts nog een tip voor je.

 

Met vriendelijke groet,

 

Noa van den Berg

profile.country.NL.title
Noa_Sony
Lid

Hi @vanrij57,

 

Staat in het menu van de camera de optie Bedienig via smartphone wel alles op aan ingesteld?

Dan zou het moeten werken.

 

Tenzij er bij de installatie van Imaging Edge op de telefoon wat fout is gegaan.

Het kan soms wel eens helpen om eerst de Iphone opnieuw op te starten voordat je verbinding gaat maken.

Weet dat Apple wel eens problemen  en dat ze na en reboot weer werken.

 

En anders eens proberen om de app opnieuw te installeren.

 

Hopelijk helpt dit!

 

Met vriendelijke groet,

 

Noa

profile.country.NL.title
vanrij57
Lid

Dit ook allemaal geprobeerd. nu soms verbinding en kan ik één foto nemen dan "freezed" alles weer.

Heel ontevreden over dit product niet sony waardig.

profile.country.NL.title
vanrij57
Lid

Ik heb nu de camera teruggezet naar fabrieksinstellingen settings, Imaging edge mobile gewist en opnieuw geïnstalleerd alle handelingen volgens de handleiding uitgevoerd, en nog steeds het zelfde resultaat. Helaas. Met een ander merk camera (Olympus) en software werkte dit perfect en eenvoudig. kortom het kan wel.