annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Cashback

profile.country.NL.title
Piet-53
Ontdekker

Cashback

 

Best beetje Sony fan:

Meerdere Sony producten gehad. je kunt om dit merk niet heen als je kwaliteit zoekt. Van 'my first Sony' tot de onlangs aangeschafte Sony RX10IV. Overweeg RX100VII toe te voegen.

cashback!

En was blij verrast door een cashback actie. 100,-! De camera kostte tot enkele dagen geleden 1.129,- bij de bekende adressen. Dus met cashback van 100,- kost de camera 1.029,-.....

dacht ik:

1.029,- dacht ik. Niet het geval dus. Prijzen zijn één dezer dagen opgehoogd naar 1.199,- waardoor het voordeel slechts 30,- is. En dan ook nog met het gedoe van cashback. Geeft verrassend en bijzonder gevoel over de werkwijze. 

fairplay of beetje vals spel?

Tja, niet leuk. Geeft geen goed gevoel. Had dit ook geenszins verwacht. Zou Sony bij haar afnemers kenbaar hebben gemaakt dat ze 100,- cashback geven en de dealer voor de actie 30,- laat liggen?

geen Sony fan meer dan?

Ja, natuurlijk wel. Maar heb het voor nu even met Sony gehad. Eerst even bijkomen. Tijd haar werk laten doen....

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Al eens gegoogled, vind je zelfs een 

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Anonymous
Niet van toepassing

Een overzicht van deelnemende winkels in Nederland en België is te vinden in de sectie Veel Gestelde Vragen onderaan de actiepagina. Meer informatie is ook te vinden in de actievoorwaarden. Mocht je vragen hebben over de promotie dan kun je contact opnemen met het promotieteam via deze contactpagina

 

*Let op dit heeft betrekking op: Alpha Lens Cashback (12 oktober 2020 t/m 15 juni 2021)

Anonymous
Niet van toepassing

Link naar actiepagina hierboven lijkt niet goed te werken, maar dit is de url voor NL: https://www.sony.nl/promo/welcome-to-alpha & BE: https://www.sony.be/promo/nl/welcome-to-alpha

profile.country.NL.title
Piet-53
Ontdekker

Goedenavond,

 

Snap het nu even niet. Is het onderwerp ineens van titel gewijzigd?

 

I.p.v. Cashback is de titel nu:

 

Alpha Lens Cashback

 

Wat is de reden?

 

Groet,

 

Piet

Anonymous
Niet van toepassing

Hi Piet, ik heb de titel even aangevuld ter verduidelijking, aangezien er ook cashbackacties lopen op andere producten en omdat dergelijke promoties maar een bepaalde tijd geldig zijn. Anders kan het verwarring oproepen voor andere gebruikers, op een later moment bijvoorbeeld als deze promotie al voorbij is, of als ze op zoek zijn naar informatie over een andere cashbackactie.

profile.country.NL.title
Piet-53
Ontdekker

Goedemorgen,

 

Toch merkwaardig. Het leidt af van het werkelijke onderwerp. Wel erg slim van u hoor. Zo kijken uitsluitend de geïnteresseerden naar meldingen over deze specifieke lens. Is ook te zien aan aantal kijkers/lezers. Niemand kijkt meer nu. Wordt de indruk van de werkwijze van Sony niet beter van. Integendeel. Jammer hoor.

 

 

Anonymous
Niet van toepassing

Dat was zeker niet mijn bedoeling, Piet. Ik heb het nu anders opgelost.