annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

cashback actie sony - doos kapot knippen

mardeij
Nieuw

cashback actie sony - doos kapot knippen

Jongens ik snap best dat jullie niet willen dat codes meerdere malen worden ingezonden met cashback acties maar jullie oplossing om de verpakkingen helemaal aan gort te knippen en dan een foto daarvan te nemen en opsturen is werkelijk waar een van de meest onnozele dingen die ik ooit heb meegemaakt. Stel dat ik over een jaar mijn camera wil verkopen, dan had ik hem graag verkocht in de originele doos. Maar nee.....die moest ik kapot knippen van jullie om mijn geld terug te krijgen. Kijk als het nou om een wegwerpartikel van een paar euro ging dan had ik het prima kunnen begrijpen, maar ik moet de verpakking kapot knippen van een apparaat dat me duizenden euro's heeft gekost en dat slaat simpelweg nergens op. 

Tags (1)
3 ANTWOORDEN 3
KeesRullens
Nieuw

Ik ben het volledig met U eens. Ik wil de doos ook niet kapot knippen.

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Er is geen andere handige manier om er voor te zorgen dat hier niet mee gefraudeerd kan worden. 

Ik snap dat het niet fijn voelt om de doos te verknippen. 

profile.country.NL.title
Hubert.vd.Buijs
Lid

Natuurlijk lijkt het niet handig dat je de doos kapot moet knippen vaak bij inruil vraagt men heeft u de doos nog. 

Ik heb het volgende gedaan met een stanley-mes de streepjes code uitgesneden, in gescand en daarna de streepjes code weer netjes terug geplaats. Met een brede rol transparante tape het weer in de doos terug geplakt.

Doe je dit met een beetje beleid dan ziet de doos er weer redelijk uit. Iedereen tevreden.